Vughtse Wijnkoperij


Een nieuwe huisstijl met website en shop

De uitdaging



De website heeft een erg brede doelgroep, en moest gebruiksvriendelijk zijn voor zowel de jonge doelgroep, als de oudere stek. Daarnaast moesten alle reserveringen uitsluitend telefonisch gebeuren, zonder dat het emailadres verborgen wordt. Door tijdgebaseerde content te laten zien die aansluit bij de vraag van de bezoeker, zorgen we ervoor dat de bezoeker op de snelste manier bij zijn gewenste pagina terecht komt.
Services

Corporate identity

Webdesign

Webdevelopment
Opdrachtgever
De Vughtse Wijnkoperij
http://www.vughtsewijnkoperij.nl

Een doorlopende stijl


Een krachtig concept verdient een passende stijl. Van een oubollig lettertype zijn we overgegaan naar frisse en strakke lettertypen voor de bodyteksten, en wat meer sierlijkere letters - zoals in het logo - voor de koppen.

Op tijd & mobiel



Een krachtig concept verdient een passende stijl. Van een oubollig lettertype zijn we overgegaan naar frisse en strakke lettertypen voor de bodyteksten, en wat meer sierlijkere letters - zoals in het logo - voor de koppen.
Last but not least...

Resultaten


Het plezier en de eer is natuurlijk mooi, maar uiteindelijk gaat het om de resultaten die we boeken, en die mogen er wezen!
Alle projecten

Laten we eens kennis maken!


Komt u een kopje koffie drinken, uw vragen stellen, of bespreken wat wij voor u kunnen betekenen?
Wij komen graag in contact met u!


Contact opnemen