E3-Concept


EVC staat voor Eigenzinnige Verpakkings Concepten en optimaliseert werkplekken voor distributiekanalen. Klanten waarvoor EVC werkt zijn onder andere DSV, Wiltec, Volvo en Kuehne + nagel. Met behulp van het E3-concept zorgt EVC ervoor dat een werkplek zowel efficiënt, economisch als ergonomisch verantwoord is.

De uitdaging

Aan ons de vraag om hun onlinekanalen aan te pakken. Het onderscheidende vermogen van EVC heeft namelijk erg veel potentie ten opzichte van hun concurrenten. Door de structuur van de huidige website eens flink onder de te nemen, kwamen we erachter dat het onderscheidende vermogen te weinig tot de uitdrukking kwam. Hierin moest verandering komen! Het onderscheidende vermogen van EVC vertaalt zich namelijk in de volgende drie kernwaarden; stabiliteit, deskundigheid en veelzijdigheid. Op de nieuwe website worden deze kernwaarden in woord een beeld uitgedragen.

Nieuwsgierig naar het eindresultaat?

BEKIJK HIER DE WEBSITE VAN EVC

Website

Door een nieuwe structuur van informatie en een volledig verhaal te schrijven over EVC haar producten, maar tevens ook diensten creëerde we een website die door de bezoekers als modern en zeer prettig ervaren wordt.

Mailchimp

Ook het mailsysteem van EVC ook een update kon gebruiken. Het klantvriendelijke mailsysteem genaamd Mailchimp biedt hierbij uitkomsten voor ons. In de huisstijl van EVC ontwikkelden we twee templates die de eenheid van de online uitstraling waarborgt. Hieronder vind je de templates die wij in Mailchimp ontwikkeld hebben.
Miriam Rovers

Het structureren van informatie en het moderniseren van de huisstijl van EVC zijn de hoofdlijnen van dit project geweest. Influid heeft dit uitstekend gedaan en is hierdoor erin geslaagd om een mooie website voor EVC te realiseren. Heel vernieuwend en verfrissend!