Borrelrestaurant James


Bij James staan gastvrijheid en kwaliteit centraal en dat alles in een perfecte ambiance. We werken voortdurend aan ons vooruitstrevende karakter, met de aanbouw van de vestibule als meest recente pronkstuk.

De uitdaging

De website heeft een erg brede doelgroep, en moest gebruiksvriendelijk zijn voor zowel de jonge doelgroep, als de oudere stek. Daarnaast moesten alle reserveringen uitsluitend telefonisch gebeuren, zonder dat het emailadres verborgen wordt. Door tijdgebaseerde content te laten zien die aansluit bij de vraag van de bezoeker, zorgen we ervoor dat de bezoeker op de snelste manier bij zijn gewenste pagina terecht komt.

De rode draad

Een krachtig concept verdient een passende stijl. Van een oubollig lettertype zijn we overgegaan naar frisse en strakke lettertypen voor de bodyteksten, en wat meer sierlijkere letters - zoals in het logo - voor de koppen.

Realtime content

Om aan te sluiten bij de wensen van de bezoeker laat de website zoveel mogelijk content zien die relevant is aan het tijdstip van de dag. Zo leidt de website je eerder naar de lunch in de ochtend, waar na 16:00 het diner meer prominent zichtbaar is. Is het slecht weer? Dan past de website zich daarop aan! De website is volledig in te richten op tijd én temperatuur!
Een enorme stijging in reserveringen

Met een stijging van maarliefst 985% meer bezoekers na 6 maanden, bleven ook de reserveringen niet uit! Door de jaren heen zijn hierdoor flink wat aanpassingen gemaakt, en zijn er ook meerdere uitbreidingen gemaakt om nog meer gasten te kunnen verwelkomen. Een fantastisch resultaat!